Stockholm Horse show 2012.

 
Ja som rubriken lyder så drar Stockholm Horse show igång idag.
Sthlm horse show håller igång hela helgen i ericsson globe (GLOBEN)
 
Idag Fredag den 30 november är det Höjdhoppning (barbacka) och internationell tävling med islandshästar.
 
Imorgon Lördag den 1 december är det dressyr, och sedan en familje show som är väldigt rekomenderad om man frågar mig :)
 
Söndag den 2 december är det International - hoppning och sedan är det International - dressyr. Det är Helgens upplägg. Antingenot  beställer man sista minuten biljetter, eller så kan man se allt på http://svtplay.se
 
 
 
Jag har varit i globen och tittat på sjukt många STHLM horse show, men detta år skippar jag det :-/
 
Förra året kollade jag på internationela hoppningen villken var super kul, eftersom jag siktar in mig på hoppningen :) Vi slog även ett värdsreckord då jag var där, Nämligen barbacka hoppning 2,12 m villket var grymt coolt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det här året ser vi fram emot grymma shower och nya värdsreckord :=)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0